در انتظار آینده

با تمام تلاشی که شاد(مدیر عامل پگاه)برای سوق دادن افکار عمومی در مورد جو ورزشگاه انزلی کرد .نه برنامه نود و نه شاه حسینی اشاره ای به این نکردند و فعلا" گویا آبها از اسیاب افتاده و جنجال بازیهای لیگ یک و بخشش جباری بیشترین مشغله و درگیری کمیته انضباطی رو رقم زده است.

بازیهای هفته قبل با باخت راه آهن و نفت می رفت برای ما مثبت و مفید باشه که ناگهان برد پیکان مقابل استقلال 10 نفره و بی انگیزه کارها رو خراب کرد.اونا در حملاتشون خیلی هماهنگ نبودن و یک شوت و یک گل به خودی برد اونها رو رقم زد،اگه بازی حتی مساوی می شد،می تونستیم به آینده مثبت تر نگاه کنیم.

بازی با پیکان و مقاومت در انزلی آخرین راهکار ما هست وگرنه امتیاز گرفتن برای این ملوان از ابومسلم و پاس محال به نظر می رسه.نتایج پگاه و نفت هم مهمه.فکر کنم تیم قلعه نوعی که این هفته ها خوب گل نمی زنه ولی قشنگ بازی می کنه بتونه پگاه رو متوقف کنه(امیدوارم).

این هفته تقریبا" در روزنامه ها مطلبی در مورد ملوان نخوندم و در هیچ سایتی اشاره ای به وضعیت ملوان بعد از بازی با پگاه نشده،جز اینکه سپاهان مشتری پروپا قرص مازیار به حساب میاد و احتمالا" فصل بعد مازیار به اصفهان خواهد رفت.گرچه خیلی زود در این مورد نظر بدیم ولی جواب قاطعی به کسانی است که مازیار رو پرسپولیسی می دونستن.

در حاشیه های بازی ملوان و پگاه ،اکثر تماشاگرا افت ملوان رو به زمین افتضاح تختی در فصل سرما و اون برف بی سابقه ربط دادن ،اونوقت مسئولین فوتبال انزلی عدم خود باوری رو دلیل افت ملوان نام بردن.ای کاش احترام به اذهان عمومی باعث می شد دست از سر فوتبال بردارن و به احترام ملوان و قصوری که در حفظ زمین کردن از سمتشون استعفا بدن....البته میز پرستی قطعا" مانع میشه با وجودی که مطمئنم خودشون بر کم کاری و بی کفایتیشون معترفند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد