دعا

بازی کردن مقابل تیمهای بزرگ همیشه شعف آور و هیجان انگیزه.دیروز باخت سرخابی ها شاید برای ما یک سود داشت.

همه برای داغ شدن کوره لیگ به باخت شپاهان امیدوارند و می خوان ملوان من فردا مقابل سپاهان برنده باشه.تبلیغات وسیعی از سوی مسئولین ملوان بعد از چند هفته سکوت برای این بازی صورت گرفته.عذر خواهی از نتایج ضعیف و دعوت به دیدن رایگان بازی فردا می تونه دلگرم کننده باشه.

سپاهان با همه تیمها فرق داره .ضعفهای سپاهان خیلی کم و رسوخ نا پذیره .خط حملشون به بهترین شکل هم شوتزن هستن هم سر زن و هم سرعتی(گرچه عماد رضا نیست)دفاع اونا الان نیمی از دفاع تیم ملی رو شکل میده.خیلی خوش خیالیه که فکر کنم طهماسبی بتونه راحت از اونا عبور کنه.شنیدم فردا قرار با سه مهاجم بازی کنیم و رافخایی و خدا مرادی هم کنار طهماسبی باشن.شاید سرعت رافخایی(که افت شدیدی داره)به کار بیاد .

بازی رفت بابک پور غلامی با گل به خودی نتیجه رو در آخرین ثانیه ها به نفع اونا کرد ولی بابک خوب تونسته بود کریمی رو مهار کنه.اصلی ترین خطر فضایی که ممکن کریمی برای حاج صفی و ابوالهیل و بازیکن اهوازیشون(یک گل 40 متری به ایلیچ در بازی رفت به پگاه زد) ایجاد کنه.

راستش نمی خوام مثل بازیهای قبل امیدوار باشم چون می دونم وضع روحی و تیمی ملوان مساعد نیست.می دونم برد پگاه اونا (و ما رو)پر استرس و نگران کرده .فقط می شه برای این تیم که روحیه برد و حتی مساوی رو از دست داده دعا کرد امیدوارم مردم برن و اونا رو تنها نگذارنشون.

صراحتا می گم از برد ملوان در پوستم نمی گنجم ولی نمی خوام با تعصب بیجا خودم رو امیدوار کنم  ولی اگه پیروز بشیم بازی جمعه با پرسپولیس در نبود پژمان و کعبی و وضع افتضاح قرمزها می تونه قشنگ از آب در بیاد.

فعلا فکر کردن به آینده پیشکش و به فردا بچسب.یا امام رضا(ع)

نظرات 1 + ارسال نظر
قوی سپید یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ

آقا سعید باختیم اونم با گل به خودی یه رشتی می دونی ۲تا رشتی توزمین بودند !!هیچ کس خوب بازی نکردفقط مازیار بود که حرص و جوش می خورد آخرشم اخراج شددرحالیکه همه باتمام وجود بچه متعصب انزلی رو تشوبق میکردند (الحق که غازیانیه)
راستی آبای تو انزلی جی رو دستم بلند شدی!!!!! داشتیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد