لبخندی برای دلگرمی

لبخندی برای دلگرمی

از با خت سنگین مقابل صبا باتری(که دیرئز تو نود نشون داد واقعا حقمون بوده)تا امروز خبری از مبوان روی سایتها و خبر گزاریها نخوندم.فقط این رو فهمیدم که تماشای بازی ملوان و سپاهان در روز یکشنبه رایگان هست.همه می دونن که سپاهان ذوب آهن و نفت و ... نیست و امروز با دو سه هفته قبل از زمین تا آسمون فرق کرده اونا الان قوی ترین تیم ایران هستن و فقط ممکنه بواسطه خستگی و تر ساز مصدومیت به چند بازیکن اصلی استراحت بدن (تازه ذخیره هاشون با انگیزه تر و مصمم تر برای اثبات خودشون هستن).

با شرایط فعلی مسائی رو مقابل سپاهان ایده آل می دونم چون حداقل 5 امتیاز با نفت فاصله داریم و میشه با تساوی و توقف احتمالی اونها فاصله رو حفظ ویا بیشتر کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
تارا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://dokhtare-darya.blogsky.com

زیبا بود

قوی سپید سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.anzalichi.com

آقا سعید ملوان اطلاعیه داده که تماشا گرا بیاند تو اطلاعیه ای که در سراسر شهر پخش شده گفته شده ملوان دوباره می خواد طوفانی بشه(خدا کنه)
اما من وقتی اطلاعیه رو دیدم ناراحت شدم مگه ما تاحال تنهاشون گذاشته بودیم که الان....
راستی تو وبه انزلی چی راجع به ملوان نوشتم خوشحال می شم اونجا نظرت رو ببینم .

قوی سپید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.anzalichi.com

از اینکه سر زدی ممنونم تو انزلی چی هم برات نوشتم
ایران ملوان

دبیر هیئت فوتبال انزلی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://f-b-anzali.blogfa.com

دوست عزیز نظر جنابعالی را خواندم ، تا حدودی با نظرتان موافقم ولی به خاطر داشته باشید که مسئولین به ظاهر دلسوز ملوان حتی یک ریال جهت برف روبی زمین هزینه نکردند ، دوست عزیز زمین فوتبال از اول فصل تا انتها در اجاره باشگاه ملوان می باشد در ضمن به خاطر داشته باشید در 40 کیلومتری شهرما باشگاه پگاه با هزینه خود زمین سردار جنگل را برف روبی نمود . در برف روبی زمین انزلی عجله شد ، امسال به گواه اکثر تماشاچیان تا قبل از برف بهترین زمین چند سال اخیر برای ملوان فراهم شده بود .در زمینه استعفا نگران نباشید منتخب مردم انزلی در اولین فرصت ممکن رئیس جدید هئیت فوتبال را معرفی مینماید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد