خیالبافی

خیالبافی

بازی فردا با صبا باتری یلد آور روزهای خوبی نیست.پارسال بازی بدی رو تو رباط کریم با اونا داشتیم.راستش خیالبافی برای برد لز هر روزنه ای ممکنه با امید به پیروزی همراه بشه.

پارسال در 10 دقیقه اول 2 موقعیت مسلم رو از دست دادیم(تک به تک رافخایی و ضربه ناشیانه غلامعلی تبار که زحمات علی رمضانی را به باد داد).اما اونها با گل گل محمدی نا رو بردن.اون بازی تنها بازی بود که ممی از مازیار انتقاد کرد و به خبرنگار دوربین خبر ساز از عدم رضایت از کل تیم سخن گفت.

تا دو سه ماه پیش می تونستم بگم تیم ما فراتر از تیم پارسال بوده و نتیجه گرفته ولی امروز تمام عوامل ما رو به یک تیم میانه جدولی رو به پایین معرفی کرده و بس.

صبا باتری مثل سایپا،پیکان و بعضا"راه آهن یک تیم بی طرفدار و با تماشاگران کیک و ساندیسی حمایت میشه.با توجه به برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس تماشگری برای حمایت اونا وجود نداره ولی مطمئنم حداقل 3 اتوبوس از انزلی و چند ده نفری از تهران و حومه به رباط کریم می رند تا ملوان من تنها نمونه.

از اخبار داخلی ملوان بی اطلاعم،سایت روزنامه ها و جراید هنوز تحت تاثیر گند تیم ملی قرار داره و مدتهاست که بچه های وبلاگ نویس ملوانی هم سایتشون رو تعطیل کردن و به روز نمی کنن.

خیلی دلم می خواد بدونم وضعیت تمرینی تیم چطور بودهمازیار رو فرم هست یا نه؟مسعود مثل قبل بی غرور و بی ادعا عمل می کنه یا نه و....

امیدوارم یک معجزه رخ بده و بتونیم ببریم.با یک برد خیلی چیزها حل میشه.اگه بشه رو مدافعین کند اونا کرد میشه به برد رسید.اونا بازی آخرشون بد باختن و گل محمدی در اولین تجربه مربی گری بد نتیجه گرفت.امیدوارم سکه روی خوبش رو باز به ما نشون بده.

داربی فردا نه برای من بلکه برای هیچ انزلی چی اهمیت نداره مثل همیشه حاشیه و درگیری با نیکبخت و....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارس چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.shirinfarazkms.blogfa.com

سلام سعید جان!خوبی؟سال نو مبارک مرسی.ممنون از محبتت ایشالا ملوان هم موفق باشه.

مهیار پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

چرا خیالبافی؟
فردا بازی رو می بریم و امید دوباره برمی گرده....
کمی همدلی و همت...
تشویق تا لحظه آخر ...و برد چندان دور نیست...
شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد