آسایش نزدیک است

 

بازی استقلال اهواز و تهران را بی حوصله نگاه می کردم و نگرانتر از همیشه پی گیر بازی ملوان بودم می دونستم دقیقه 9 یک گل خوردیم.هر لحظه تماس و شبکه باران رو تلفنی چک کردن ولی گویا دقیقه 90 خدا ما را دید فولاد از ابومسلم جلو بود و ما با تساوی هم در خطر قرار می گرفتیم ولی به هر حال بردیم.

هفته بعد بازی با پرسپولیس رو داریم اگه مشکلی پیش نیاد می رم آزادی.اونها یکشنبه پس فردا با صبا باتری بازی دارن.تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس و سایپا که چند هفته رو بورس باشن با یک عدم توفیق از هم وامی پاشن.همین سایپا بعد از تساوی با ما قدم به قدم عقب نشینی کرد و بعد از هفته ها خودش رو پیدا کرد.قضیه پرسپولیس به خاطر تماشاگر داشتنش کمی فرق می کنه اما اونا هم همواره انتهای فصل مشکلاتی رو دارن.گویا باقری هم نیست. ا.نا خط حمله سریعی دارن اخیرا نیکبخت رو به عنوان هافبک آزاد قرار می دن و کعبی و معدنچی رو در خط حمله .متاسفانه ما دفاع سرعتی نداریم شاید سریعترین دفاعمون رافخایی باشه که این روزها جلوتر بازی می کنه و یا یوسف زاده که ممکنه غلامعلی جاش تو زمین باشه.می دونم ممکنه کمی خوشبینانه به قضیه نگاه کنم ولی این چیزهایی که گفتم

تمام اون چیریه که در اون بازی می خوام.یعنی از کار انداختن کعبی و معدنچی وگرنه مطمئنم که رضایی و حاجی زاده و بادامکی و اسدی چندان خطر ناک نیستن.ولی فکر می کنم با یک تساوی میشه امیدوار بود اونقدر که احساس کنیم  اسایش نزدیک است.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.bavaria.blogsky.com

سلام بر شما
یک بار اسم ملوان رو در بلاگ اسکای سرچ کردم و به وبلاگ شما برخوردم . عالی بود فقط فکر کنم آپ نمی کردیدو مطلب آخرتون قدیمی بود ( اگه اشتباه نکنم ) امروز که پیامتون رو خوندم خیلی خوشحال شدم . موفق باشید .
بازی رو زیر بارون شدید نگاه کردم . تمام لباسهام کاملا خیس بود . موبایل و ساعت و پول .. همه چیز خیس شده بود ! الان که دارم اینو می نویسم هنوز کاپشنم خیسه .
بازی رو بردیم اما دقیقا ده برابر هر دو مربی استرس داشتیم و خیلی اوضاع بدی بود . زمین هم که قربونش برم !!
اگر از پرسپولیس یک امتیاز بگیریم خیالمون تخت تخت میشه .
میشه ؟! من که فکر نکنم ! اما اگه بشه چی میشه !

دامون جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://malavan.sub.ir

سلام . از اینکه به من سر زدی ممنون. بازی با پرسپولیس میشه گفت خط حمله و خط دفاع خوب بازی نکرد . ولی دم مسعود گرم که باعث شد ابرومندانه تر ببازیم . بازی بعدی با ابومسلم .اونم ابومسلم که صبا رو تو تهران دو بر صفر زده .در هر حال باید منتظر باشیم ببینیم چی میشه .امیدوارم مثل همیشه همه ی تماشاگرا بیان و تیم رو تشویق کنن.فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد