نگرانی اتی

فوتبال جز اخبار تیم ملی و انتقال فلان بازیکن ابی به قرمز و بر عکس راکد مونده.از ملوان من خبرهای زیادی در نشریات درج نمیشه.بعد از کناره گیری ایراندوست(که مثل صالح نیا پیروزی ها مال اون بود و باختها مال جوونای تیم و بی پولی)ممی باز هم برگشته همیشه گفتم و بارها تو وبلاگم هم نوشتم مدیریت ملوان از تیتر نشریات و جراید هم متنوع تر تصمیم می گیره.روزی که ممی بی دلیل کنار گذاشته شد هیچکس نفهمید چرا رفت و حالا با تصدی پست سنگین مربی گری ملی کسی نفهمید چرا او گزینش شد.شنیدم پیشگاه هادیان جزو دستیارانش شده.از دیوار چین خیلی خاطرات دارم روزی که در استقلال انزلی در تهران درخشان ظاهر شد تا روزی که در انزلی مقابل ملوان هو شد و دیوار چین بودنش زیر سوال رفت.خاطرات دیگری هم دارم که چندان وبلاگ نوشتنی نیست چون اینجا اشخاص را نقد نمی کنم.

با رفتن غلامی و غلامین و نظر پاک و قربانی ملوان بد جوری به مهاجم جوان نیاز داره.استخدام اکبر پور که دو سال در استقلال پشت خط بود تا شایعه حضور نیک نظر(که تو لیگ یک دو سال پیش با صبا به انزلی اومد و در پرسپولیس هم یک حاشیه نشین بود)مثل یک خواب می مونه که تیم جوون و جوون گرا دست به این استخدامهای مسن بزنه.به هر حال به نظرم وضع از سالهای قبل کمی برتره ولی باز هم امیدم به ملوان و باز هم کری می خونم و رجز خونی می کنم چون وضع فولاد و استقلال اهواز هم جالب نیست.استقلال هم با رفتن قلعه نوعی و حاشیه های ملی به چالش بدی کشیده شده.پرسپولیس هم که کلی بدهی داره و ممکنه هر لحظه کنار گذاشته شه.بوناچیچ همیشه عصبی بوده و اینبار ممکنه مثل فولاد با کادر و بازیکنای سپاهان در گیر بشه ولی با همه اینا اونا پول دارن و ما…

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://iran-malavan.tk

سلام عزیزم ... بابا لااقل بعد از عمری به روز میکنی ما رو بی خبر نزار ... امیدوارم هر جا که هستی موفق و سربلند باشی ... بابای .

رضا جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ب.ظ http://bavaria.blogsky.com/

سلام . در تعجبم وبلاگ شما رو که قدیمی هم هست چرا تا به حالا ندیده ام .
قلم خوبی دارید و خوشحال می شوم با هم تبادل لینک کنیم .
دوست داشتی به وبلاگ ملوانی ما سر بزن .
پاینده باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد