مثل همیشه

تمام شد از جام حذفی که می گفتیم درش با تجربه هستیم هم حذف شدیم .ملوان بد بازی نکرد و پرسپولیس هم خیلی مقتدر نبود.گلهایی که خوردیم کاملا قابل پیش گیری بود.گل سوم که فردا مطبوعات می خوان تو سرمون بکوبن.حاصل یک نا هماهنگی در ضربه سر مدافعین بود.نمی دونم نصرت چه توجیهی میاره احتمالا مشکلات مالی رو عنوان می کنه ویا اینکه ما یک تیم 300 ملیونی هستیم و اونا یک تیم 3 ملیاردی و از این قصه ها.نمی دونم موقع کری خوندن قبل از بازی چرا اینا یادش نمیاد.

راستی یادتون هست که نوری بعد از بازی یرگشت در انزلی گفت من هنوز هم ملوانیم و مثل یک هوادار دوستش دارم.حرکت اون بعد از گل نه تنها نشانی از طرفدار و دوستدار را نداشت بلکه همراه با یک خنده شیطنت امیز بود.گراییلی که یک بازیکن تازه به دوران رسیده و هنوز بی نام و نشان است.بعد از گل به شموشک نه شادی کرد و نه حرکتی.امیدوارم نوری در مصاحبه بعد از بازی از این قصه ها که ناراحت شدم و قلبم فلان شد و... راه نندازه .

با تمام این حرفها ما می تونستیم بهتر باشیم .بارها از چپ موقعیتهایی پیش اومد که ساتنرهای عجولانه از بین بردشون راستش نمی دونم چی بگم.اگه مدیر عامل ملوان بودم (به خاطر عصبانیت)حتما نصرت را برکنار می کردم یا ازش توضیح کافی می خواستم.البته شاید بعدا تمام اینها رو قبول نداشته باشم .ولی مدیران ملوان و مخصوصا نیروی دریایی باید به خودشون بیان پاس (که نظامی هست)بهترین زمین و امکانات رو داره ولی ملوان خیلی بی بضاعت عمل می کنه.

نمی دونم چی بگم سکوت بهترین چاره ست.ولی تا کی به یک چهارم رسیدن و حذف شدن و قانع بودن.

نظرات 4 + ارسال نظر
آدینه بوک سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

آرمین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://malavanbandar.tk

سلام سعید جان همچون همیشه باهال نوشتی خیلی باهات حال میکنم

شاهین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://iran-malavan.tk

سلام سعید جون ... جات خیلی خالیه آبای ... اشکال نداره تو زمین باختیم ولی سه تا راند رو دم در بردیم ... راستی ما داریم یه کارایی میکنیم و امیدواریم وضعیت باشگاه رو درست کنیم ... ای دیمو ادد کن تا در جریان بزارمت ... فعلا بابای .

وحید مارینر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.foggyport.myblog.ir/

به هر حال هوادار با بازیکن خیلی فرق داره.حتی با بازیکنی که با لباس تیم سابقش به سوی تماشاگران میره.یه بازیکن هیچوقت تا آخر عمرش هر روز به یک تیم فکر نمیکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد