اصلا باورم نمیشه این سپاهان همون تیمی بود که مثل اب خوردن 4 گل از الاتحاد خورد.باورم نمیشه این تیم منسجم که به خوبی بازی رو در دست گرفت و هر جا خواست حفظ توپ کرد همون سپاهانی هست که در اصفهان بدون جنجال و فحش و .. تن به باخت با 4 گل مقابل پاس داد.برد سپاهان در بازی تهران حق بود اونها از اشتباه مدافعان استقلال از معدود حملاتشون سود بردن .ولی همه مسائل و دردسرها از بازی رفت شروع شد همون جایی که به قول غیاثی داور چهارم این بازی زیادی مرد قانون شد و قلعه نوعی رو ناخواسته به جایی فرستاد که اصلا نظارتی بر بازی تیمش نداشت.اینکه استقلال مثل همیشه در دفاع نا هماهنگ و پر اشتباه بود جای بحث نداره .اما چیزی که بیشتر به چشم میومد این بود که دفاعهای بی ادعا و کم حرف اول فصل ذر این بازی و قبل از اون در مصاحبشون چیزایی گفته بودن که در حد بازیکنان جوون استقلال با اون سوابق فرمانبرداری نبود.حرفهای قلعه نوعی در نود چیزهای نادرستی داشت ولی خیلی هاش هم درست بود.وقایعی که هر ساله در نقش جهان رخ میده.کم کم داره به یک امتیاز خوب برای این تیم به شمار میاد.مگه امکان داره در چند بازی حساس مثل بازی با پرسپولیس و استقلال اهواز و حتی ابومسلم کلی جنجال در خارج و داخل زمین رخ بده و فینال جام حذفی بدون اینده نگری برگزار بشه؟

 

 

ملوان باز هم به خاطر بی فکری مدیرانش تغییر کادر داد.دلایل این تغییر و تحولات در دو سال قبل مدرک احمد زاده بود و حالا نوین کردن تیم و استفاده از یک مربی مدرک دار.می ترسم با اومدن ایراندوست پای اونهایی به ملوان باز بشه که سالها از بودنشون در ملوان عذاب کشیدیم.نریمان و رافت و ....

ملوان با صالح نیا تازه داشت با همه بی دردسر می شد.نمی دونم کی قراره یار جدید ملوان باشه وقتی صبا باتری رو می بینم وقتی بازی پساهان و فولاد و سایپا رو می بینم.می ترسم که مثل استقلال رشت سابق کیسه گل هر تیمی بشیم و نتایجی بگیریم که در بدترین روزها هم نگرفتیم.وقتی لیست خرید تیمهای دیگه شهرستانی رو با ملوان مقایسه می کنم حقارت وجودم رو فرا می گیره.استقلال اهواز اونقدر متمول شده که روی بازیکنان جواب شده استقلال و پرسپولیس انگشت می گذاره و فولاد با رد کردن بوناچیچ به مربی گران قیمت دیگه ای رو میاره.صبا باتری کلی خرید ناب کرده و فقط ما هنوز برای شناختن بازیکن ایده ال به این در و اون در می زنیم.شنیدم ملوان بد جوری خواهان عارف شده و پایان رافت هم در تمرینات ظاهر شده خوندم که همرنگ و نیک نظر هم مد نظر هستن ولی کدوم یکی از اینها برای ما گره گشا میشن ها؟رافت که تمام شده و فسیل مثل عارف و همرنگ هم در سایپا ذخیره تیم دوم بوده فعلا سکوت بهتره.  

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:58 ب.ظ http://iran-malavan.persianblog.com

سلام عزیزم خسته نباشی . سازمند هم ژستش عوض شده به ما هم سر بزن . بابای

هومن شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ب.ظ http://hoomy.persianblog.com

سلام خوبی؟حق با تو سپاهان عالی بازی کرد.چرا آپدیت نمی کنی؟

شاهین یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:30 ب.ظ http://iran-malavan.persianblog.com

سلام عزیزم خوبی . من هم باهات موافقم . ولی میترسم چون اون سه تا بازیکنی هم که برای پیوستن به ملوان اومده بودن انزلی یا دیپرت شدن یا پول رو کم میدونستن و تقریبا هر سه تا منتفی شد . ضمنا حسینی و شیرزاد هم رضایت نامشون رو گرفتن پس میبینی که کارمون خیلی سخته . امسال مگه اینکه خدا کمکمون کنه . فعلا بابای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد