این مدتی که ننوشتم چند دلیل داشت اول اینکه مونده بودم از چی بنویسم از پلی اف از نصب های پرسپولیس از نود این هفته یا انتقاد از تیم برانکو و اینکه یاد اوری کنم اردن تیمی که 4 گل در مقدماتی جام ملتها خورد نیست.دوم اینکه با شروع جام ملتها قطعا تمام هخبار متوجه اون میشه.می خواستم بیشتر در مورد تیمها مخصوصا تیمهای ناشناس مثل سوئیس و یونان و بلغارستان و حتی روسیه و سوئد کسب کنم.سوم اینکه مطالب بالا همش در حدی نبود که وقت روش گذاشت و اونوقت کسی نیاد و سر نزنه حتی بازگشت احتمالی پروین(که گویا امروز قطعی شد).

همونطور که قبلا تو همین وبلاگ نوشتم برانکو باخت داد و به اولین تیم سر سختی که خورد وا داد .برانکو وقتی ایران از همین بحرین باخت تیم شاهرخی رو تحویل گرفت و با نیوزلند و کره شمالی و قطر و لائوس بازی کرد.نیوزلند همون تیمی بود که با پیروزی بر تیم دوم و جوان استرالیا به عنوان نماینده اقیانوسیه به دیدار ما اومد و سطح بازیش برای همه روشن کرد که اصلا یک دهم استرالیا هم فوتبالی نیست.کره شمالی با اون وضع فلاکت بار جای بحث نداره. و اما مقدماتی جام جهانی تیم تروسیه با تمام کری هاش واقعا حرفی برای گفتن نداشت.لائوس هم که چندین سال مثل ماکائو و ... از روی احترام و از نظر سنبلیک در رقابتهای جهانی شرکت می کنه.

و اما اردن امروز اردن امروز شاید همان نفرات سال قبل رو داشت.اونها اونقدر روی نفرات ما شناخت داشتند که شاید خودمون اونقدر .... در این بازی کریمی نتونست از تکنیکش به نحو بهینه استفاده کنه و البته اینقدر در این کار اصرار کرد تا صدای همه رو در اورد نیکبخت در استارتهای چند ده متریش نا موفق بود و کلا تمام درها رو به رومون بسته بودند گرچه موقعیت گل داشتیم ولی این طبیعی بود و ما میزبان بودیم که از اون هم خوب استفاده نکردیم.

جلسه مطبوعاتی برانکو یادم افتاد همون روزی که رجب زاده و کریمی رو جانشینان جوان و بهتر از خداداد معرفی می کرد.همون روزی که عزیزی رو بازیکن پنجم پاس شمرد همون روزی که برای عدم از دعوت از نوازی و چند گزینه دیگه دلایل غیر منطقی ارائه می داد.تیمی که در اردن از اون تیم باخت(و کلی ازش انتقاد شد)از تیم برانکو روان تر کار می کرد و شایسته های بیشتری داشت ولی حالا برانکو ما رو به جایی رسوند که در تهران به اردن باختیم و ممکن بدتر از دوره قبل به بازی پلی اف هم نرسیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سورنا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.yazdfootball.persianblog.com

سلام
ما ناامید نیستیم .
تیم ما تازه به لیگ یک امده بود و خوش درخشید .
این را همگان می گویند .

حامد اسحاقی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.hamedeshaghi.tk

سلام عزیز
به بلاگ ما هم سری بزن. www.hamedeshaghi.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد