صعود

وقتی خبر ساعت نتیجه بازی رو تا دقیقه 15 یک بر صفر به نام نساجی اعلام کرد با خودم تمام خاطراتی رو مرور کردم که روزهای اخر ما رو ناکام گذاشتن ولی خیلی زود اروم شدم چون قندی که باید با 6 تفاضل راه اهن رو می برد تا دقیقه 25 با دو گل عقب بود.به صعود تقریبا ایمان داشتم ولی از شکست مقابل تیم سقوط کرده تعجب کرده بودم و .....

ساعت 7:30

ملوان نساجی رو با سه گل نیمه دوم برده بود و قندی با تمام حرفهاش بر علیه نتیجه بازی ما با ماشین سازی مغلوب راه اهن شد.این رو قبلا گفته بودم و برای وبلاگ نویسهای یزدی بارها تذکر داده بودم.اونها باختن تا نتیجه بازی با ماشین سازی  عملا باطل شه و ملوان با 6 امتیاز اختلاف اونا رو جا بزاره.

ساعت 9:30:

باز هم شبکه خبر از صعود ملوان خبر داد.مصاحبه با بازیکنان مغلوب قندی جالب بود.با اینکه بازی رو باخته بودن ولی انگار از مدتی قبل برای بازی در پلی اف اماده بودند و خیلی راحت شکست رو قبول کرده بودند.

انگار ملوان مقابل نساجی همون تاکتیکی رو که برابر شهاب پیاده کرده بود اعمال کرد.خسته کردن حریف در نیمه اول و استفاده از بازیکنان سرعتی در نیمه دوم. از وقتی رحیم دست نشان به کادر فنی نساجی اضافه شده بود تغییری در نتایج ضعیف این تیم به وجود نیومده بود.

داستان صعود:

برای صعود خیلی زحمت کشیدیم.باورم اینه که اگه دچار اون افت اوایل نیم فصل نمی شدیم الان صبا باتری رو هم گرفته بودیم.صبا باتری به کلی از تیمها خوب وقتی مواجه شد .با نفت و مس و نیرو محرکه و ... وقتی بازی کرد که ضعیف بودند و ...

واقعیت ماجرا:

واقعیت اینه که ملوان یک روز باید این عادت غلط رو در مورد رفت و برگشت به لیگ یک و حرفه ای رو ترک کنه.اینکه تیمی مثل پیام و قندی و برق برای تیم پر افتخار و با سابقه و برای شهر پر استعداد ملوان حریف و دردسر ساز باشن خیلی بد.ما از اون روز اول که در تهران با صباباتری مساوی کردیم فرصتهای بسیاری رو برای کنار گذاشتن صبا باتری داشتیم ولی اشتباهات و ضعف دوره ای ما در بازی با تراکتور و برق و صبا باتری در انزلی باعث شد از قافله صدر نشینی عقب بمونیم و با هزار سختی دوم شویم.

حریفان قابل احترام:

برای من(نظر شخصی)تمام تیمها قابل احترام بودن از نساجی فقیر وبا اون مدیران بی فکر تا شهید قندی متمول با اون همه طرفدار.با اینکه در طول فصل از شهید قندی و دست نشان انتقاد کردم ولی برای تیمی که از لیگ منطقه ای به لیگ یک اومده بود این رشد و صعود واقعا جالبه. گرچه جاهایی (نشریات یزد)خوندم که در بعضی بازیها(که به باخت قندی هم انجامیده)از نفرات غیر بومی استفاده کرد و بعضی نفرات رو بی دلیل کنار گذاشته و ... من زیاد رو نفرات ثابت قندی شناخت ندارم ولی بارها نام قرچه رو در ترکیبشون دیدم دروازه بانی که من وقتی نوجوان بودم یک دروازه بان با سابقه در خیلی تیمهای شمالی و تهرانی و شاید خراسان(دقیق نمی دونم)بود.شاید بدون دست نشان قندی وضع بهتری داشت و حداقل در بازی با صنایع و مس و ماشین سازی نتیجه بهتری می گرفت.برق هم برای ملوان موفقترین رقیب بود که در تهران و انزلی برای ما زحمات زیادی رو ایجاد کردن.ای کاش نظر مربی های بزرگ کشور به لیگ یک هم می افتاد ولی ......پلی اف برای همه جالبه.تقابل تیمهای لیگی که این اواخر اوج گرفتن در مقابل تیمهایی که چیزی برای از دست دادن ندارن جالبه.

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:47 ق.ظ http://ghandifans.persianblog.com

سلام. از نظر لطفی که در مورد قندی داشتی ممنون. در مورد افت ناگهانی قندی باید بگم علتش کم تجربگی مدیران باشگاه بود . اونا باید جام حذفی رو انصراف میدادن که ندادند و اولین شکست عجیب قندی هم درست بعد از بازی خسته کننده برابر پیکان بود. ولی اینو بگم چه من و چه سایر مردم ایساتیس نادرخان رو دوست دارن و با احترام خاصی اسمش رو میبرن. مطمئنم بخاطر اون برای همیشه پیوندی محکم بین فوتبال ایساتیس و مازندران شکل گرفته. ضمنا هیچ کدوم ما روی بازیکن بومی یا حتی ایرانی تعصب نداره و محبوب ترین بازیکن قندی (علی قربانی) غیر بومی و بچه تهرونه. برای ما فقط نتیجه مهمه. ممنون و خدانگهدار

سورنا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:08 ق.ظ http://yazdfootball.persian blog .com

سلام
امیدوارم تیمتان در لیگ برتر موفق باشد و آبروی لیگ یک را بخرد .
و همچنین امیدوارم تیم ما هم به لیگ برتر صعود کنه .
زیادی روی تیم های همسایه تان حساسیت خرج ندهید و بی جهت از رحیم دست نشان انتقاد نکنید آخه اونکه سرمربی تیم رقیب شماست و مهم اینه که مردم قائمشهر اونو بخوان یا نه.

علی دو آتیشه شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.sabafans.persianblog.com

سلام سعید جان...مبارکه..از اینکه شما هم با اقتدار صعود کردین خیلی خوشحال شدم..در مورد لیگ برتر هم واقعا راست میگی باید با قدرت ظاهر بشیم که با خواهش و تمنا توی لیگ برتر نمونیم...البته پرویز خان مربی صبا با هم که صحبت کردیم میگفت قول میدم جزء ۶ تیم بالای جدول باشیم.. حالا باید بود و دید...راستی نمیدونم چرا هر وقت که اسم ملوان میاد چرا من یاد مرحوم سیروس خان میفتم..امیدوارم با این صعود روح آقا سیروس هم شاد شده باشه...مخلصیمممم...تی فدا

علی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:03 ق.ظ http://fcghandi.persianblog.com

سلام
۱.تبریک بهت برای صعود تیمتون به لیگ برتر
۲.اظهار نظر در مورد تیم قندی را به ما که نزدیک هستیم واگذار کن وتا چیزی رو با چشمات ندیدی باور نکن
۳.علت افت ما سه دلیل داشت : اول بازی در جام حذفی مقابل پیکان قبل از بازی برابر برق
دوم انجام نشدن بازیمان مقابل تراکتور در روزهای آخر اسفند و تعویق اون به پنج روز قبل از بازی با ماشین سازی در تبریز
سوم انجام نشدن بازی ملوان ماشین سازی که بازی قبل از ملوان با قندی بود که باعث شد با توان مضاعف به یزد بیاد
۴.نادر دست نشان به نظر من بیش از حدم به بازیکنان یزدی بازی داد و بعضی بازیها رو به همین دلیل از دست دادیم و اینم به خاطر افکار عمومی بود که داشتند بی دلیل فشار می آوردند
۵.شما هم اگه می خواید تو لیگ بمونید برید ممی رو بیارید وگرنه قول می دم سال دیگه همین موقع جمله معروف بهمن خان که بچه های من جوونی کردند رو در هنگام پایان فصل خواهی شنید
۶. ما هم راضییم به رضای خدا اگه قسمت باشه میایم لیگ برتر اما اگه اومدیم قوی میایم
۷. بدرود

شاهین یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ب.ظ http://iran-malavan.persianblog.com

سلام بر سعید عزیز . حال اون مرتیکه لچه رو اسمی گرفتم . خودش گفته بود کرمانشاهیه . منم یه لینک خوشگل بهش دادم . من نمیدونم اگه گیلان فوتبال نداره کرمانشاه که تیم گل کوچیک محلی هم نداره به هر حال فکر کنم با این لینکی که من بهش دادم با چنگال اب بخوره سنگین تره ضننا برو کامنتهایی رو که براش گذاشتم بخون . جواب همه حرفهای مفتش رو معدبانه دادم . برو بخون . بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد