روزهای اخر

با اینکه چند روز قبل در مورد نتیجه بازی ملوان و ماشین سازی مطلب خوندم ولی امروز جهان فوتبال در مورد عدم اعلام نتیجه مطلب نوشته بود.هنوز باید چشم به دو بازی اخرمون داشته باشیم بریم برای خودمون بازی کنیم و نساجی رو در قائمشهر ببریم تا جلوی هر حرف و حدیث و احتمالا اتفاقی رو بگیریم.با اینکه مطمئنم راه اهن خودش رو پیدا کرده و حریف دست و پا بسته ای نیست ولی نگران این هم هستم که حضور رحیم دست نشان در نساجی می تونه خطرناک باشه. شاید اونها برای نجات نادر دست نشان با اخرین نفس بازی کنن و نتیجه بخوان.نساجی دور برگشت اصلا موفق نبوده ولی در قائمشهر بیشتر تساوی داده تا باخت.با هوایی هم ممکن بارندگی باشه و اون زمین ابگیر ممکن راحت نشه تاکتیکی کار کرد.

خیلی دلم می خواد یک نفر برام منبع دقیق مطلب برد ملوان رو قید کنه.چون توی نشریه های ورزشی چیزی ندیدم(البته غیر از نشریه اقای احمد پور جنجالی).

به هر حال برد ما می تونه همه چیز رو بدون حرف و حدیث به نفعمون تموم کنه.

*************************************************************

شنیدم که سازمند حرف از تغییر مربی در فصل بعد (در لیگ برتر)داره.نام از کسی برده نشد ولی همه چشمها دنبال احمدزاده می گرده.سازمنتد سال قبل در سقوط ملوان نقش بزرگی داشت و بعضی وقتها اشتباهات صالح نیا را هم به شکل مضاعف به تیم اعلام کرد.ای کاش این بار کمی حرفه ای عمل کنه.

در این که صالح نبا مثل ممی با بچه ها(به علت اختلاف سن)راحت نیست شکی ندارم ولی حالا که جبران کرده و ملوان در حال صعود هست این حرفها جالب نیست.

حالا که قرار به لیگ برتر بریم دلم می خواد با صالح نیا بریم .شاید بتونیم اقتدار گذشتمون رو که با اون بهش رسیدیم رو باز هم تکرار کنیم.راستش ما وقتی ضعیف شدیم که امثال عابدینی و صفی زاده و فتح ا... زاده پول رو وارد این فوتبال بی در و پیکر کردن.با تمام اینها ما همیشه یک پای دردسر استقلال و پرسپولیس بوده ایم.شاید خاطرات ناگوار پروین بیشتر از همه مربوط به صالح نیا و اون زجرهایی باشه که ما به اونها روا داشتیم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.com

سلام عزیزم . من از طرفدارای همون روزنامه جنجالیم . این روزنامه هیچ وقت دروغ نمینویسه از روزنامه در پیت جهت دار خبر ورزشی بهتره . روزنامه خبر بعد از احمد پور ضد ملوانی شده . الان برای روزنامه نود یه میل میزنم قضیه رو میپرسم .

شاهین دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ http://iran-malavan.persianblog.com

سلام سعید جان عزیزم . امیدوارم که اشتباه کرده باشی غیر از جهان فوتبال روزنامه دیگه ای هم اینرو نوشته بود یا نه . واقعا که حالا دوباره این یزدیها ....میشن . ولی اگه بازی هم تکرار بشه مشکلی نیست چون ملوان اگه با یک گل هم ببره صعود میکنه . ملوان باید برای برد به نساجی بره ریش و قیچی دست خودمونه .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:42 ب.ظ http://iran-malavan.persianblog.com

سلام عزیز . صعود ملوان رو بهت تبریک میگم . ضمننا من قبلا خبر ورزشی رو میخوندم ولی با رفتن احمد پور این روزنامه بر علیه ملوان جبهه گرفته . حتی روزی که ملوان صعود کرد یه تیتر به صعود ملوان اختصاص ندادن و نوشتن برزیل ایران به پلی اف راه یافت همون نفت مسخره با اون تماشاچیای در پیتش . ولی نود همیشه حتی شده به اندازه یک پاراگراف از ملوان خبر مینویسه . موفق باشی بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد