ارزوی شدنی

می خواستم در مورد حوادث لیگ برتر و جنجال جدید دایی با رهبری فر و هاشمی نسب بنویسم.ولی دیدم چراغی که خانه رواست به مسجد حرام.این ملوان من باز هم مساوی کرد بعد از شکست شهید قندی و صعود برق به یک قدمی مون فکر می کردم بتونیم با این ترس بر صنایع قعر نشین غلبه کنیم.گرچه شنیدم حمله و هجوم زیادی به دروازه حریف داشتیم و گلی هم زدیم که مردود اعلام شد (اعتراض صالح نیا هم به جایی نرسید).تمام اینها یعنی دل زدگی .تیمی که صد در صد بازیهای خانگی دور رفت رو بدست اورده چرا در دور برگشت نمی تونه از پس تیم های قعر نشین و بحران زده بر بیاد.جایگاه ملوان الان در لیگ یک اصلا مناسب نیست الان که پیام و نفت و برق بیدار شدن جایی برای امتیاز از دست دادن نمی مونه.راستش همین استخوان بندی(با پژمان و ساجدی)بود که پرسپولیس رو در تهران و انزلی مغلوب کرد.همین تیم بود که پاس رو در انزلی شکست دا.جایگاه فوتبال ملوان رو قدیمی ها حتی بدن سیروس به یاد دارن.ملوان هیچوقت به بازیکن بزرگ متکی نبود و سالها با نفرات بومی و بعضا گیلانی در کشور مطرح بود ولی الان.....
فقط به یک چیز امیدوارم که اولین پیروزی تحول ایجاد کنه.ما دور برگشت با نیرو محرکه و عقاب و ماشین سازی و شهاب در انزلی بازی داریم و باید با نساجی و راه اهن و قندی(به نظر مثل ما دچار استرس شده)بازی داریم و کسب ۱۵ امتیاز دور از دسترس نیست.الان وضع جدول طوری نیست که به بازی این و اون دل ببندیم.باید خودمون به داد خودمون برسیم مثل پگاه که پارسال با وضع افتضاح دور رفت مقتدرانه دور برگشت رو به پایان برد و صعود کرد.
راستی من به یک چیز تیمم افتخار می کنم.در صبا باتری کلی تیریزی و شمالی و ... بازی می کنن در شهید قندی دست نشان چند همشهری رو با خود به یزد اورده و.... ولی ملوان من فقط با چند یار غیر بومی مار می کنه(که فیکس هم نیستن)با رفتن پژمان و ساجدی و میر قرطی و نظر محمدی و عشوری زاد و... کی فکر می کرد ملوان بتونه سرپا بمونه؟امیدوارم این بار هم ما بتونیم به لیگ برگردیم گرچه مشکل تر از همیشه .
**************************************
روزی که احمدزاده برد پرسپولیس و حملات زیاد این تیم رو در بازی با برق غیر عادی ارزیابی کرد همه پرسپولیسیها خواستار احقاق حق شدن و کار به جایی رسید که مربی برق جریمه شد.اونها در دور برگشت لنگان لنگان پیش اومدند و بعد از کلی تساوی سپاهان رو با گل کاملا سالم و جوانمدانه(!!!!)پیروانی بردن.خلاصه کار به اونجا رسید که در یک بازی پر حادثه با گل خداداد باختن و تمام حرفهایی که مبنی بر شکایت از خداد و ... کرده بودند به اعتصاب داخلیشون ختم شد.راستش به نفرین اعتقاد خاصی دارم وقتی این همه جوون کنر موندن تا پولهای چند صد ملیونی به بازیکنای بالای ۳۳ سال داده بشه وقتی که چند بازیکن قدیمی مثل رهبری فر و انصاریان و شاهرودی (که واقعا قبولشون ندارم)از این تیم کنر گذاشته شدن واقعا دلیلی برای حمایت از وینگوی جوان پرست سابق و تجربه دوست امروز نمی بینم.گرچه معتقدم وینگو فقط نیمی از اختیارات تیم رو در دست داره بزرگترهای تیم نصفه دیگه تیم رو می چرخونن.به نوع پرداخت قسط سوم قاردادها توجه کنید تا اخرش رو بخونید.
نظرات 12 + ارسال نظر
گلدوست پرسپولیسی یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:48 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com/

سلام اول

هدی یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:40 ب.ظ http://footbalestan.persianblog.com

سلام.من اینجا رو تا حالا ندیده بودم!! خیلی جالبه!! هم وبلاگ وهم نوشته هاش!!مخصوصا لوگو!!

محمدرضا دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:38 ب.ظ http://mosabeghelaliga.persianblog.com

سلام .. مهلت ارسال نتايج هفته (۴) فقط تا ساعت ۱۶ فردا(سه شنبه) دير نکنی !!! ... منتظرم

داش علی رضا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام خوبی . بابا وبلاگت خییییییلییییییییی با حاله . ایول بابا . می گم با تبادل لینک موافقی ؟ یا علی داش علی رضا..!!!

محمدرضا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:12 ب.ظ http://mosabeghelaliga.persianblog.com

سلام هفته ۵ فراموش نشه!!!!

کلوپ هواداران شهید قندی یزد شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:20 ب.ظ http://shahidghandyclub.persianblog.com

سلام زیاد هم خوشبین نباش ۲۲۰۰۰ هزار نفری می ریم تشویق تیممون اون وقت مساوی کنه ؟ هر تیمی تو یزد باید با ۲۲۰۱۱ نفر بازیکنه تازه هنوز خودتون هم باید بیایید یزد زیاد به لیگ برتر فکر نکن شاید تو پلی آف تونستی بای لیگ برتر .

زامورانو یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:01 ق.ظ

چه گویم که ناگفتنم بهتر است

شاهین جون یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.com

ملوان پر افتخار ترین تیم شهرستانیه . سیروس قایقران . غفور جهانی و صعود به جام جهانی رو نمیشه فراموش کرد . تیم ملوان مظلوم ترین تیم فوتبال ایرانه تیمی که با تمام کم لطفی هایی که بهش شده هنوز هم جزع پر افتخار ترین تیمهاست . متعصب ترین تماشاگران ایران رو ملوان داره و ۱۰۰ تماشاگر ملوان برای شش تایی کردن یه تیم کافیه .

شاهین جون یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.com

عزیزم ممنون که به وبلاگ منم سر زدی . من فعلا زیاد از اچتمل سر در نمیارم ولی به زودی یه وبلاگ تو شان تیم ملوان درست میکنم . ازت ممنون اگه میتونی یه لینک به وبلاگ قوی سپید بده . منم در اولین فرصت این کارو میکنم مطمئن باش ابای.

بی نام یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:30 ب.ظ

تیم ها حالا نقطه ضعف خداداد در دستشان است و به محض این که از پاس می بازند به او تهمت می زنند .
امثال خداداد خیلی کم است و مثل او در تیم ملی کم هست . اما او در برابر حرف زور می ایستد یا وقتی که بازیکن حریف در حین بازی به او فحش و ناسزا می دهد دیگر تاب و تحمل از کفش می رود و با او درگیر می شود اما خداداد فحش نمی دهد .
شاید فحاشی های طرف مقابلش را با جملاتی تند جواب بدهد ولی فحش به کسی نمی گوید . خداداد مشکلش این است که در رویاها فوتبال بازی می کند خداداد فوتبال واقعی بازی می کند و توقع دارد همگان نیز چنین کنند تا بحال دیده اید که خداداد تظاهر به پنالتی کند ؟
دیده اید که با دست توپ را وارد دروازه کند ؟
اطمینان داشته باشید اگر می خواست بارها و بارها می توانست این کارها را بکند .
من شخصا اسم آقاXXX که می آید فقط یادم پنالتی می افتم ایشان در هر بازی حداقل یکبار تقاضای پنالتی می کند ؟!!!!!!!!!
خوب خداداد این کارها را نمی کند .
خطای عمدی ای تابحال از خداداد به یاد ندارم تنها خطاهای فنی که در درگیری برای همه بوجود می آید .
بله خداداد این است .
من نه فامیل او هستم نه همشهری اش .
من یزدی ام و خداداد را تابحال از نزدیک ندیده ام .
من با اینکه از طرفداران یک تیم تهرانی بودم و از طرفداران تیم خودم شهید قندی یزد ولی تیم پاس و اسم پاس برای من احترام خاصی دارد .
نام پاس مرا به یاد غزال تیز پای فوتبالمان می اندازد او که گلی رویایی را وارد دروازه استرالیا کرد و حقا نبودنش سبب شد که در بازی مقدماتی جام جهانی کره و ژاپن کم بیاوریم و گلزنان ما بدون وجود او نتوانستند انچنان که شایسته شان است گل زنی کنند .
بله من به یاد می آورم خداداد را زمانی که گل زیبایتیم ما به عربستان را زد .
عربستانی که در بازی بعدی با تبانی با داوران برد ما را به باخت تبدیل کرد تا ما را راهی بازی رده بندی کند (جام ملتهای آسیا 1375خرداد - فکر کنم)
بله خدادادی که وقتی که در ملبورن بود مردم ما در خیابان شعار می دادند خداداد عزیزی پیش خدا عزیزی .
خداداد غزال تیز پای فوتبال ما .
و ......
خدادادی که وقتی هلکوپتر تیم ملی در استادیوم ازادی نشست همه او را فریاد می زدند و این به زعم عده ای خوش نیامد .
ایا همین آقای دایی نبود که وقتی عابد زاده گفت بلاژویچ باید خداداد را به تیم ملی دعوت کند .
به جای بلاژویچ در روزنامه ها پاسخ داد که بلاژویچ به بازیکن اماده نیاز دارد .
من تیکه روزنامه را جدا کردم تا نگهداری کنم .
فکر کنم اقای دایی ان زمان در یکی از تیم های عربی بود و فصل موفقی را پشت سر نگذاشته بود .
اما پاس به لطف خدا و به تلاش و همت بازیکنان خوبش از جمله خداداد تا آستانه قهرمانی هم در لیگ برتر و جام حذفی پیش امد
بله اقای دایی تشخیص می دهند که خداداد اماده نیست و جواب می دهند . اگر هر بازیکنی این کار را کرده بود و به جای سرمربی یا مقامات فوتبال علیه بازیکنی دیگر صحبت کرده بود حتما او یاغی بود مداخله گر بود و از تیم ملی اخراج می شد ( البته اگر قدرت یا پشتیبانی نداشت )
بلاژویچ در برنامه نود گفت وسط باز ی اقای هاشمی طبا دستور دادند که فلان بازیکن تعویض شود .
بلاژویچ تلویحآ به ما گفت در فوتبال ما چه خبر است .
فقط خدا می داند و دل پر اسرار سرمربیان تیم ملی و بازیکنان تیم ملی و البته امرا و روسای مسوول که در فوتبال ما چه می گذرد .
من توقعم از اقای دادکان این بود که لااقل او به این حرف ها خاتمه دهد .
عزیزی چند سال دیگر باید جور یک حرف را بکشد .
فوتبال ما تا کی باید از باند بازی ها لطمه بخورد ؟
خدا می داند .

[ بدون نام ] شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.iran-malavan.persianblog.com

دوباره سلام من تو وبلاگ یه لینک به شما دادم . موفق باشی لطف کن یه لینک هم به من بده .

فرشید دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:38 ب.ظ

saed jan man az daie motanaferam be do dalil kheili pororo va vagti az davar ekhtar migereh migeh khejalat nemikeshi beman kart midi davar ham zayash mikoneh va behesh kart gemez mideh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد