بی شرح

می خواستم در مورد بم بنویسم ولی دیدم چی بگم که درد اونا رو کم کنه چی بگم که بیان کننده درد اونا باشه پس به همین اکتفا کردم.

 

 

این هفته لیگ پر بود از اتفاقات عادی. از اول هم معلوم بود پگاه حریف پاس نمیشه جهانور زودتر باید از پگاه کنار می رفت.مربی گری امید بهانه ای شد که او با خیر و خوشی و بدون برگه اخراج نیمکت پگاه رو ترک کنه.پگاه خوب بازی کرد حتی می تونست در نیمه اول به گل هم برسه محمدخانی اونقدر در نیمه اول از سمت هاشمی نسب نفوذ کرد که جلالی نیمه دوم رو معقولانه تر عمل کرد و برنده شد.جو  بد جوری به نفع پاس در حال جریانه حتی نمی دونم چرا سریالهای فوتبالی بچه ها هم پاسی شده و با ارم پاس پخش میشه.

خدادا هم با نوری در گیر شد گرچه بعید می دونم نوری به او چیزی گفته باشه ولی همه می دونن خداداد همیشه یک پای جنجال بوده.سال قبل بازی با فولاد رو که به یاد دارید یا در گیری با هم بازی خودش نکونام رو چی؟

حجازی از زمانی که به یاد دارم همیشه باخت تیمش رو به گردن عوامل جانبی انداخته .نمونه بزرگش بازی استقلال سایپا بود که برومند خیانتکار معرفی شد و بازی استقلال رشت و پرسپولیس که با فریاد و جنجال داور رو محکوم کرد.حجازی نمونه یک بازیکن بزرگ و فهیم بوده و لی تجربه نشون داده حجازی چندان نمی تونه مربی بزرگی باشه.همه یادشون هست که بعد از اخراج سکومروخف روزنامه های قرمز دوست شایعه پیوستن حجازی رو خبر خوب برای پرسپولیسی ها  نامیدند.(استقلال با حجازی تو این چند سال نتونست پرسپولیس رو ببره)

اون روزی که احمد زاده جانشین عباسی شد همه از او انتظار داشتن برق هم مثل ملوان  با جووناش قهرمان فصل رو تعیین کنه ولی برق کم کم  داره بهقعر نزدیک میشه به اونجایی که میثاقیان با تیم جوونش منتظر به زیر کشیدن رقیباست.

در مورد پرسپولیس ننویسم بهتر اونا به اندازه کافی بحران و دو دستگی دارن.فقط این رو بگم که استیلی در هر بازی مثل یک مربی متعصب بازیکنانشون رو راهنمایی می کرد ولی این بار سکوت استیلی و لبخند او بعد از ناکامی قرمزها از هر اعتراضی گویاتر بود و یک دنیا حرف داشت.

بازی خیریه این هفته خیلی شبیه بازی سال 69 برای زلزله زدهای رودباره ولی ای کاش روزی بیاد و خدا لطفی کنه که نیازی به این بازیهای خیریه نباشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
گلدوست پرسپولیسی دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

سلام ممنون از اطلاعاتتون و لی اگه باز هم اطلاعات جدیدتری به دست اوردی به من هم بگو

گلدوست پرسپولیسی دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:40 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

راستی یادم رفت اوووووووووووووووووووووول ل

هادی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:25 ب.ظ http://pas.blogsky.com

مطمئن باش پاس کم نمی یاره

گلدوست پرسپولیسی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:47 ق.ظ http://goldoost.persianblog.com

سلام مسابقات دوستانه جمعه پیش بینی نمیشه!!!

گمنـــــــــام زن پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:31 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز....با ارزوی موفقیت روز افزون شما....باید بگویم وبلاگ زیبایی داری...قلمی زیبا و بیانی شیوا.....برات ارزوی موفقیت میکنم اگر مایل بودی به کلبه حقیر ما هم تشریف بفرمایید اگر افتخار بدین و ما رو قابل بدونید تبادل لینک یا لوگو کنیم. یــــــاعلــــــی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد